Profesjonalna sekretarka/asystentka

ZAKRES TEMATYCZNY SZKOLENIA

  • Zadania, zakres obowiązków, wymagania wobec sekretarki/asystentki
  • Tworzenie dokumentów, obieg i zarządzanie dokumentami w firmie
  • Profesjonalna korenspondencja służbowa
  • Kontakty interpersonalne, współpraca z przełożonym
  • Etykieta w biurze, zasady savoir-vivre w biznesie, profesjonalny wizaż w biznesie
  • Obsługa klienta, komunikacja z klientem
  • Obsługa urządzeń biurowych
  • Zarządzanie stresem i asertywność
  • Zarządzanie sobą w czasie

ILOŚĆ GODZIN LEKCYJNYCH – 20

CENA – 300 zł *

* minimalna ilość uczestników – 5 osób

Korzystając z witryny wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. więcej...

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close