Przedstawiciel Handlowy

ZAKRES TEMATYCZNY SZKOLENIA

  • Mity i prawdy o pracy ph, B2c (business to client), B2b( business to business)
  • Praca z telefonem, Wizyta handlowa , Przygotowanie wizyty ( wywiad, dopasowanie, adekwatność ubioru do typu klienta, adekwatność mowy, informacje dotyczące produktu, informacje dotyczące konkurencji).
  • Rozmowa handlowa (aida, nawiązanie kontaktu z klientem, sondowanie potrzeb, prezentacja produktu, zbijanie obiekcji. Próbne zamknięcie sprzedaży, zamknięcie sprzedaży. Działania posprzedażowe.
  • Komunikacja i sygnały niewerbalne, Sygnały wysyłane przez materię nieożywioną (przedmioty mówią), Mowa ciała, Techniki sprzedaży
  • Gospodarka magazynowa, obsługa kasy fiskalnej, wystawianie faktur VAT i rachunków
  • Marketing sprzedażowy i obsługa klienta Psychologia merchandisingu
  • Marketing sprzedażowy i obsługa klienta


ILOŚĆ GODZIN LEKCYJNYCH  – 20

CENA 300 ZŁ*

* – minimalna liczba uczestników – 5 osób

 

Korzystając z witryny wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. więcej...

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close